sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Vanha ystävä?

Moi.
Taimi ja Tuisku (tyttöjen blogiin tästä) oli eilen mun kaa kuvailemassa, ja kuvattiin uusi osa kuvatarinaan. ( Selvennykseksi vielä, eli tarinahan kertoo siis Lilyn menneisyydestä, kun Lily ja Tiara eivät vielä olleet kavereita/eivät juurikaan tunteneet ) Ei mulla sitten mitään muuta, siirrytään suoraan tarinaan ;3

picfic: Oletko elossa? osa 2


?: *kaivaa laukustaan eväitä*

*****
Vähän kauempana:


Lily: *nojaa väsyneenä puuhun ja tuijottaa tyhjyyteen*


Lily: He valehtelivat... Jane on elossa ja he valehtelivat minulle.


Lily: En ymmärrä tätä, tiesivätkö he...että lähtisin? Sittenhän... 
*haukkoo henkeään* He eivät rakastaneet minua! He tahtoivat että karkaan ja...valehtelivat... 


Lily: *kurkistaa olkansa yli* Hei... Onko tuo... 


Lily: ...se joku Janen kaveri? Muistan tuon tytön...


Lily: *nostaa kätensä ja vilkuttaa* Tiara! Hei Tiara!


Tiara: *kääntyy katsomaan Lilyä ihmeissään* Kuka tuo on?


Lily: *juoksee kohti Tiaraa ja huitoo käsillään* Tiara! Tiara!

*****



Lily: *istuu Tiaran edessä ja tuijottaa tätä*


Tiara: *katsoo ihmeissään edessään istuvaa tyttöä*


Lily: Mitä sinä olet tehnyt Janelle!? Kerro heti! 


Tiara: *työntää Lilyä säikähtäneenä kauemmas* Kuka sä oikein olet!?


Lily: *loukkaantuneena* Etkö sinä...tunne minua...? Olen Lily! Janen sisko...


Tiara: ... *pitää käsiään tytön olkapäillä* Lily...? Mutta sinähän lähdit...Jane kertoi... Et välittänyt perheestäsi joten karkasit...

*****


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti