maanantai 5. joulukuuta 2016

Luukku 5 - Kaakaota ja pipareita

Hei! 
En oikestaan keksi tähän alkuun yhtään mitään sanottavaa, joten mennään suoraan postauksen aiheeseen, joka siis on uusi osa kuvatarinaan. Edelliseen osaan linkki tässä



Picfic: Viileä päivä


Lily: *tuijottaa eteensä*


Lily: Hei... Eikö sinun tule kylmä täällä ulkona noin vähillä vaatteilla?


???: Hä.. Ai, no oli minulla kyllä vähän kylmä ^^"


Lily: *nousee seisomaan* Haluatko tulla sisälle lämmittelemään? Minä voin tehdä kaakaota :)


???: *epäröi hetken tarjousta* Se olisi ystävällistä, kiitos.


Lily: *ottaa kenkiä jalastaan* 


Lily: Istu vain alas, täällä tosin ei ole tuoleja ^^""


???: *naurahtaa vähän* Ei se mitään.


Lily: Minä voisin mennä hakemaan sitä kaakaota, odota hetkinen :3


Lily: *nousee pystyyn ja katoaa keittiöön*

*****


Lily: *palaa kahden kaakaomukin ja pipareiden kanssa* 


Lily: Taisin unohtaa esittäytyä! Minä olen Lillian, sano vaan Lily :) Mikä sinun nimesi on?


???: *hieman poissaolevana* Mm... Jane


Lily: No, Jane, mitä sinä ylipäätään teit siellä pihalla? 

*****

Mitä mieltä olitte tästä osasta? Tiedän, sisäkuvien laatu on kakkaa mutta sille en oikeen voi mitään :"D Tässä luukussa oli tosiaan taas kuvatarinaa, koska en jaksannut kuvata tälle päivälle muuta xD Oon ollu tänään jotenki tosi väsyny, ja mulla on ollu koko päivän kylmä :/ En tiiä mistä johtuu, toivottavasti en ainakaan tuu uudestaan kipeeks. Mutta joo, huomenna ei välttämättä tuu luukkua, kun en oo kotona. Senkin takia tää tarina tuli jo tänään.

Päivän kysymys: Mikä on teidän lempijouluherkku? Itelläni on varmaan joulutortut, mutta kaikki joulusuklaatkin on aivan ihania vaikken niitä voikaan tänä jouluna syödä koska karkkilakko ja tietysti myös piparit on hyviä. En ennen tykänny jotenki ollenkaan koristelluista pipareista, se kuorrute maistu mun mielestä kauheelta, mutta nykyään kyllä ihan tykkään niistäkin :3

Helmi ja nuket

4 kommenttia:

  1. Oi ihana uusi nukke :33 <3 Tykkään jo nyt hänestä. Ja jouluherkkuni vaihtuu vuosittain, mutta kyllä kinkku on kestosuosikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Janea ei ookaan aiemmin täs tarinas nähty :') Ja kinkku on kyl hyvää ^^

      Poista
  2. Ihana tarinan osa!❤
    Tykkään tosi paljon siitä, miten saat nukkejen eleet välittymään katsojille.
    Ja toivottavasti et tule uudelleen kipeäksi. Itse olen tässä parantumassa.
    Mun lempihetkku on ehdottomssti joulusuklaa. Juhlapöydän konvehtirasia on rakkautta.❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Kiva että tykkäät ^^
      Joo niin on :)

      Poista