maanantai 29. tammikuuta 2018

Somewhere else



Moi!
Pahoittelen etten oo postannu hetkeen, en oo jotenki huonojen säiden takia jaksanut käydä kuvaamassa, ja oon tehny paljon kaikkea muuta. Päätin kuitenkin, että tänään meen kuvaamaan ja raahauduin sitten metsään Lilyn kanssa.

Tässä postauksessa on myös ensimmäinen osa uutta kuvatarinaa! Tää on siis jatkoa edelliselle, joten jos et ole edellistä tarinaa lukenut niin kannattaa lukea se ensin :) Kaikki osat siitä löytyy täältä: Kuvatarina

Nyt mun pitää kuitenkin mennä lukemaan historiankokeeseen, joten siirrytään suoraan tarinaan! Olis ihanaa kuulla mielipiteitä, joten kerrothan kommenteissa mitä pidit :)




musiikki päälle


picfic: Prisoner of my own dream




Minä tiedän, että tämä on unta.







Vaaleahiuksinen tyttö makaa lumella ja katselee ylös kirkkaalle yötaivaalle.







Tytöllä on harmaat silmät ja surullinen hymy.

Marie.







En tiedä kauanko olen nukkunut, enkä muista kuinka ylipäätään nukahdin.




Mutta olen varma siitä, että tämä on unta.




Aika ei kulu lainkaan, ja tuntuu kuin olisin ollut unessa ikuisuuden.




Ensin en tosin ymmärtänyt että tämä on unta.




Mutta sitten huomasin että jokin on vinossa. Ja nyt kun tiedän, että tämä on unta, pystyn vaikuttamaan unen kulkuun ja ympäristöön.







Minusta on kuitenkin tullut yksinäinen.




On täällä muitakin ihmisiä




Toinen tyttö juoksee Marien luo ja ojentaa kätensä. "Tule leikkimään!"




Marie hymyilee tytölle väkinäisesti ja heilauttaa kättään.




Tyttö haihtuu ilmaan Marien edestä.




Mutta muut eivät ole totta. Vain minä olen.




Kaikki täällä on vain oman mielikuvitukseni tuotetta. Siksi olen yksin. 




Olen yksin tässä kauheassa paikassa, jumissa unen ja todellisuuden välillä,

enkä pysty heräämään. 



*****



Helmi ja nuket

2 kommenttia:

  1. Oot oikeest ihan paras nukkeilia❤❤
    Rakastan sun blogia liikaa ja ootan aina innolla uutta postaustas!!! :3
    Olet siirtynyt ykkössijalle lempinukkeilia listassani ::3

    (Dollhideandseek.blogspot.fi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos ihan ylipaljon!! <3 Tää kommentti oli kyllä päivän piristys! :)

      Poista